Buy TicketsMobile menu

Scott Gould

Engagement strategist at Ampersand

Web | Twitter | Linkedin

The Engagement Advantage: unearthing the simple process behind how engagement works

Engagement je dneska velký buzzword. Marketéři nám říkají, jak ho dosáhnout, zákazníci se ho dožadují a webové apky a produkty, které ho umějí, z toho mají prospěch. Dokonce i výzkumy tvrdí, že správně zapojený uživatel je 3x hodnotnější… Jenže. Otázka, která zůstává nezodpovězená zní: Jak se to vlastně dělá? Jak můžeme engagement strategicky a důsledně zvyšovat?
Naštěstí existuje odpověď. Bohatá zkušenost s engagementem v různých kontextech – od vývoje přes kreativu, pořádání konferencí až po kněžskou praxi – a průběžný výzkum, kterému se Scott věnuje už 17 let, ukázaly, že existuje velmi jednoduchý postup, kterým prochází každý, kdo se do něčeho zapojí.
Tento proces probíhá i teď, když čtete tuhle anotaci, při vašich interakcích s WebExpem, ve vztazích s přáteli a dokonce i vaším partnerem. Jedná se o proces, který se můžete rychle naučit a uplatnit – a to s minimem námahy.

Scott je také poctěn, že na WebExpo uvede svou novou knihu The Shape of Engagement. Zabývá se základními rámcemi angažovanosti a budováním trvalých kontaktů se svými zákazníky a komunitami. Scottovu knihu pochválila Claire Diaz-Ortizová, jedna z prvních zaměstnanců společnosti Twitter, která prosazovala vysokou míru angažovanosti. V knize totiž zjistíte, jak dělat totéž i ve vaší firmě.

 

 

 

About Scott Gould

Scott Gould je konzultant a expert na strategii engagementu. Fascinuje ho proces, který dokáže svést lidi dohromady a získat je pro nějakou myšlenku. Ve webové branži se pohybuje od roku 1999, měl to potěšení být u startu jedné z prvních hashtagových komunit na Twitteru. Působil také coby kreativní ředitel, univerzitní přednášející a kněz – a ten musí umět zaujmout! Pracoval pro celou řadu značek, o kterých jste určitě slyšeli, důležitější však je, že se nemůže dočkat, až se potká s každým na WebExpu.

0%