Buy TicketsMobile menu

Graham McDonnell

International Creative Director at The New York Times

Twitter | Linkedin

Putting the 'Story' into Storytelling

Každý si rád poslechne dobrý příběh. Tak proč většina internetového obsahu přehlíží základní vypravěčská pravidla? S tím, jak stále více značek doceňuje skutečnou hodnotu obsahu, jsme čím dál přesycenější informacemi. Soupeření o naši pozornost, které z toho vyplývá, nikdy nebylo drsnější. Pouhá péče o obsah už nestačí. Ukážeme si různé způsoby, jak uplatnit jednoduché vypravěčské techniky v online obsahu, dotkneme se designu, UX, narativu atd., objasníme si důvody, proč takový přístup pomáhá upoutat publikum až do samého konce.

About Graham McDonnell

Kreativní ředitel T Brand Studia, mezinárodní agentury, která pracuje interně pro New York Times a pyšní se cenami jako Hottest Agency in Advertising by AdWeek a Studio of the Year by the Native Advertising Institute. Graham je ostřílený a cenami ověnčený kreativec s více než třináctiletou praxí v oboru. Zaměřuje se na online obsah, film a vytváření interaktivních prožitků pro klienty jako Adidas, HSBC a Moet Hennessy.

0%