Strategy! The Workout

Mark Pollard

WebTwitterLinkedin

Čtyřicet minut poctivé mentální dřiny. Zapotíte se u hlavních konceptů strategie a naučíte se řadu užitečných technik. Zvýší se vaše schopnosti přežití tváří v tvář hledání problémů, určování strategie brandu, vymýšlení a vysvětlování nápadů. 
Zůstat u svých zvyků a řešit malé úkoly je prosté a předvídatelné. Stejně lehce se ale můžete dostat nad tuhle úroveň a pracovat na tom, aby vaše práce sloužila i vyšším cílům. Trénink s Markem vás dostane do formy.
Papír, tužka a potítko povinné. Cvičební úbor volitelný.

Rok 1998 na obrovském pouštním ostrově, který leží pro většinu obyvatel zeměkoule „tam na druhé straně a vzhůru nohama“. Jedinou rozumnou věcí bylo založit hip hop magazín a pojmenovat ho „Stealth“. Před záchvatem vydavatelské mánie byl Mark zaměstnaný v agenturách Leo Burnett, TribalDDB, McCann a Big Spaceship. Pracoval pro Levi’s, Canon, Samsung nebo Audi na jejich strategii pro UX, brand, digitální média a obsah. Najdete ho na seznamech „Top 40 under 40“ (AdNews) a „Sydney’s Top 100 Creative Catalysts“. Přednášel na Cannes Lions Festival of Creativity, TEDx, AIGA HOW Design. Učil prostřednictvím Skillshare a na Miami Ad School. Mark žije v New Yorku a svoji zálibu v pozorování lidí a konverzaci proměnil v kariéru.