Marketingová automatizace, aneb proč to ještě neděláte

Jan Kalianko

WebTwitterLinkedin

Divadlo ABC

Přednáška bude v češtině na téma #Business

Platí základní pravidlo, které zní „Vše co musíš udělat více než jednou - automatizuj“. To platí nejen na webech, ale právě u webů je i mnoho věcí, které dnes neděláte a není žádný relevantní důvod, proč hned nezačít. Honíme se za pozicemi ve vyhledávačích, použitelností webu a kdo ví čím ještě. Ale kdo se stará o návštěvníky a zákazníky, kteří u vás už jsou nebo dokonce nakoupili? Skoro nikdo…
Přednáška bude určena jak pro e-shopy, tak i magazíny, osobní či firemní weby. Bude inspirací pro majitele, ředitele i markeťáky, návodem pro produkťáky a programátory. Takový malý inspirativní pohled do budoucnosti, tak přijďte.

Jan je konzultant e-shopů s každodenní praxí od roku 2009. Nejčastěji ladm weby z pohledu použitelnosti (UX) a konverzí (CRO). Pracuje s čísly z analytiky, provádí kvalitativní a kvantitativní uživatelská testování. Pak ze všech dat vyvozuje závěry a navrhuje změny, které dále měří.
V poslední době se také velmi intenzivně věnuje marketingové automatizaci, která je podle něho budoucností on-line světa. Při pochopení potřeb vašich návštěvníků/zákazníků je to skvělá zbraň, jak vydělat mnohem více peněz za stejných vstupních podmínek.