Leadership through change, 10 themes to explore the possibilities of the future, now

Tom Goodwin

Zenith

WebTwitterLinkedin

Hodnocení

Velký sál Lucerna

Přednáška bude v angličtině na téma #Business

Tom blíže představí 10 témat, která vystihují ducha moderního světa a s ním související hrozby i příležitosti. Na základě letité zkušenosti s kvantitativním i kvalitativním výzkumem ukáže na hlubší podstatu jevů jako pervasive internet, který způsobuje stírání digitálního předělu (digital divide), virtuální realita a rozšířená realita, budoucí svět personalizace, hlasových interakcí, prediktivního computingu či reklamy, která staví na vytváření příběhů. Přednášku by si neměli nechat ujít marketéři, technologové a špičkoví manažeři, neboť díky ní pochopí současné změny v souvislostech, snáz odliší signál od šumu, příležitosti od hrozeb a dokážou uchopit vůdčí roli v současné překotné době.

Tom Goodwin působí jako výkonný viceprezident ve společnosti Zenith Media. Jeho úlohou je pronikat do nových technologií, chování a platforem, přicházet s novými řešeními a zavádět je ve firmách. Svými provokativními texty přispívá do médií jako Guardian, TechCrunch, MediaPost, Forbes, GQ, AdAge, Wired, Quartz, Ad Week, Inc, the World Economic Forum, Digiday a dalších. Společnost LinkedIn zvolila Toma jako nejvýraznější hlas (#1) v kategorii Globální marketing. (Má přes 390 000 sledujících). V oboru Reklama se umístil na druhém místě, před Fast Company. Tom vystupuje jako hlavní řečník na byznysových konferencích po celém světě, kde přednáší na téma reklama a marketing.