Jak navrhovat smysluplné produkty

Tereza Kosnarová

Proof & Reason

TwitterLinkedin

Hodnocení

V rámci své přenášky vám Tereza přiblíží, jak začali v Proof & Reason pracovat s metodou Customer Journey & Experience Mapping, díky které se stala empatie nedílnou součástí jejich design procesu. Podělí se s vámi o zkušenosti s touto metodou a jak s ní pracovat navzdory typickým projektovým omezením (termín – rozpočet – zadání) a předá vám tipy na změny designového procesu, které vás přivedou k moudřejším designovým rozhodnutím.

Tereza Venerová v současnosti vede tým analytiků a designérů v digitální agentuře Proof & Reason. Zaměřuje se na výzkum, uživatelské testování a návrh uživatelsky přívětivých webových aplikací, informačních systémů a obchodně úspěšných webů. Působila jako odborný porotce v soutěži WebTop100, přednáší na českých univerzitách a konferencích a aktivně se věnuje rozvoji české designérské komunity.