How to Storyboard Product Ideas

Kevin Cheng

kevnull

WebTwitterLinkedin

Storyboard zachytí proces vizuální formou a komunikuje komplexní sdělení v rychlé a srozumitelné formě. Proto se používá v UX nebo při natáčení filmů.
Kevin Cheng používá médium comicsu pro tvorbu storyboardů, lépe zachycujících příběhy uživatelů a produktů. Ukáže nám, proč se firmy jako AirBnB, Google a eBay rozhodly využít comics namísto dlouhých reportů a dokumentů. 
Podle Kevina je každý storyboard „trojským koněm plným informací.“ Jak comics obhájit ve své organizaci? A které scénáře jsou vhodné pro storyboardy? Pravidlo číslo jedna: Nemusíte mít zkušenosti s kreslením, stačí základy.

Kevin napsal knihu „See What I Mean: How to Communicate Ideas with Comics“ pro Rosenfeld Media. Byl CEO a spoluzakladetel firmy Incredible Labs, která vyvinula osobní software jménem Donna (pozdější akvizice Yahoo). Vedl redesign Twitteru jako produktový manažer a designoval službu Yahoo! Pipes. Píše UX webcomics OK/Cancel.
Absolvoval obor HCI and ergonomics na University College v Londýně. Přednášel o designu, comicsu a dalších tématech na akcích IA Summit, User Interface Conference, UXWeek a South by Southwest. Jeho comicsové workshopy používají Adobe, McAfee, eBay nebo Yahoo.