Design systems in difficult places

Mark Boulton

Monotype

Twitter

Dávno pryč jsou ty dny, kdy jsme dokázali říct co je vlastně obsah, kde a kdy se na něj někdo dívá a co to vlastně celou dobu dělají uživatelé. Všichni teď navrhujeme a skládáme systémy. A všechny kousky těchto skládanek do sebe musí bezchybně zapadnout, kdykoliv to lidé potřebují. Někdy se ale štastně pohroužíme do abstrakce, aniž bychom si špinili ruce webovou realitou a problémy: lidským faktorem, technologickými nedostatky, trablemi s obsahem.
Mark více než deset let působil v prostředí velkých publikačních systémů a ve své přednášce ukáže ty největší výzvy, kterými se jako designér zabýval.

Mark je typograf, působící na webu od konce devadesátých let. Po akvizici svého studia Mark Boulton Design působí jako Design Director ve firmě Monotype. Dříve pracoval s globálními mediálními společnostmi jako ESPN a Al Jazeera, technologickými firmami Drupal a Alfresco a hlavně pro největší vědecký experiment: CERN. Také pomáhal malým značkám Hiut Derim a Sugru prodat jejich velké nápady