Closure Experiences in Digital: Why we need to create better endings.

Joe Macleod

WebTwitterLinkedin

Hodnocení

Kino Lucerna

Přednáška bude v angličtině na téma #Design

Kolik produktů jste spustili, uvedli na trh, vybudovali pro ně uživatelskou základnu? Prožíváte stejně intenzivně i jejich konec? A záleží na tom?
 
Sled životních prožitků člení zkušenost závěru – jinak řečeno konce. V minulosti se jednalo o zásadní okamžiky, ale v průběhu generací jsme se jim vzdálili vlivem životního stylu, který zdůrazňuje pohodlí, využívá poznatků medicíny, oslabuje vliv církve a distancuje se od smrti.
 
Řada digitální služeb opomíjí význam smysluplného ukončení. Uživatelé jsou vystaveni tlaku, aby se registrovali, poskytli nacionále a sdíleli. Na internetu pak visí jejich fotografie, komentáře a videa. Je jim odepřeno adekvátní ukončení. Selhali jsme v kroku, který nabízí rozhraní pro vystoupení z nekonečného proudu digitální konzumace.
 
Na konci záleží. Na přednášce se dozvíte proč.

Dvacetiletá kariéra Joe Macleoda zahrnuje vedení firem na poli webu, telekomunikací a aplikací, v nichž řídil týmy a vytvořil rozmanité a úspěšné produkty. Působí jako vedoucí designu v cenami ověnčeném digitálním studiu Ustwo, z něhož vypěstoval světově uznávaný tým, který spolupracuje s nejoblíbenějšími světovými značkami na nejlepších produktech. Podílí se na projektu Closure Experiences, který zkoumá ukončení produktů, dále přednáší, konzultuje a píše na toto důležité téma.