Pro účastníky

Všechno, co potřebujete vědět

Připravili jsme pro vás souhrn praktických informací a tipů.
Těšíme se!

Registrace

Čtvrtek 22. 9. 16:00–16:30, Kino Lucerna

16:30 Design Disruptors (USA, 2016), zdarma pro účastníky konference.

Čtvrtek 22. 9. od 18:30, Bar La Loca
Pátek 23.9. od 7:30, Pasáž Lucerna

Hlavní registrace začíná v pátek od 7:30 v Pasáži Lucerna. Bude připraveno malé občerstvení a káva. Prostory Velkého sálu Lucerny se otevřou spolu s registrací v 7:30. Konference bude zahájena úvodním slovem ředitelky konference v 9:50 ve Velkém sále.

Není potřeba tisknout vstupenky, ani stahovat QR kód. Stačí předložit váš průkaz totožnosti. Na čtvrteční warm-up párty bude 6 registračních míst. V pátek najdete v Pasáži Lucerna 11 registračních míst v rozmezí podle abecedy:
A–B, C–F, G–H, CH–J, K, L–M, N–P, Q–S, Š–Ť, U–V, W–Ž.

Konferenční visačky mají NFC a QR. Vyplňte svůj profil a vizitky můžete nechat doma.

Organizace

Přednášky ve všech sálech začínají od 10:00 a protože začínají přesně na čas, prosíme o dochvilnost. Při hledání volného místa budete rušit řečníka i ostatní diváky.

Pokud ještě nejste rozhodnutí, nastudujte program a sestavte si vlastní.

Free Wi-Fi bude k dispozici pro všechny účastníky konference.

Mluvíme hlavně anglicky a trochu česky. Velký sál Lucerny je pouze anglicky. V Kině Lucerna je zavedené simultánní tlumočení do angličtiny i češtiny. Přednášky v Lucerně Music Baru jsou bez tlumočení anglicky nebo česky.

Buďte v obraze

Sledovat aktuální informace i oznámení můžete přes naše profily:

Až budete sdílet svoje dojmy a postřehy, přidejte oficiální hashtag #webexpo.

Vybrali jsme přednášky podle profesí

Jídlo a káva

Ranní svačina se podává zdarma ve Velkém sále Lucerny. Bude zahrnovat sladké pečivo od Bakeland a partnera Rohlik.cz. Vitamíny dodá osvědčené konferenční trio ve složení: banány, hroznové víno & jablka. Voda, horké nápoje od kavárny Doubleshot a čajovny LMC budou také zdarma. Kávu a vodu najdete rovněž před každým přednáškovým sálem.

Oběd je pro účastníky konference s dotovanou cenou. Všechny stánky najdete přibližně od 11:00 na vyhrazeném místě ve Velkém sálu Lucerny. K dispozici bude vegetariánská i masová variace polévek, baget, salátů a kokosů (ano, kokosy!).

Pokud budete mít chuť na něco jiného: možnost obědů je domluvená v restauraci Room (cca 200 metrů od Pasáže Lucerna). Další podniky v blízkém okolí Lucerny jsme pro vás přidali na foursquare mapu. V čase oběda doporučujeme rezervaci předem.

Podrobná nabídka

Mapa

Kde přesně si dát sraz? Můžete využít hlavní meeting point ve Velkém sálu.

Back Stage není backstage

Ve Velkém sálu Lucerny najdete také Back Stage pro workshop a networking. V pátek si zde s investory z Credo Ventures můžete povídat (nejen) o vašem startupu. Na sobotu se připravuje hackathon České spořitelny.

Stánky našich partnerů

Na stánku Avastu vyluštíte kvíz, získáte pivo zdarma a jdete do slosování o tři kvadrokoptéry. Kromě toho se zde můžete v pátek 23. 9. seznámit s významnými experty z firmy: 12:00 - 13:00 Martin Zima (Senior Product Manager, Avast Windows Products), 14:00 - 15:00 Julia Szymanska (Community Manager, Marketing Department), 16:00 - 17:00 Alena Varkockova (Software Development Manager‎, Threat Labs) + Michal Augustyn (Lead Software Developer, Threat Labs).

Microsoft představí prémiová zařízení pro Windows (telefony a počítače). Klasickou a vtipnou hru Riskuj!o tři powerbanky připravuje MSD. Pochutnejte si na O2 muffinech a pobavte se s online specialisty, např. o produktu eKasa. S experty z Google bude možné konzultovat nastavení Google Analytics a Ads. U stánků CA, Credo, Concur a STRV můžete zakusit něco dobrého nebo jen tak relaxovat, firmy Ataccama a Heureka připravují soutěže (například o Heurekovici). Určitě ale neprospásněte IBM – zajistí blízké setkání s robotem Watsonem.

Party & Networking

Warm-up party startuje ve čtvrtek 22. září v baru La Loca od 18:30 (Odborů 278/4, Praha 2). Pro prvních 200 návštěvníků bude připraven welcome drink. Ještě před tím se od 16:30 v kině Lucerna koná promítání dokumentárního filmu Design Disruptors (pro účastníky konference zdarma).

Páteční veselici hostí od 18:00 Skautský institut (Staroměstské náměstí 4/1, Praha 1), který je hned za rohem od Orloje.

Afterparty po skončení konference bude v 18:00 přímo ve Velkém sále Lucerny, na programu je stand-up comedy (Daniel Čech) a hudební vystoupení (Pokáč).

Celá konference v kapse

Ve spolupráci s týmem z Touch Art vznikla appka, ve které po přihlášení můžete vidět svůj program, hodnotit přednášky, najít ostatní kamarády, sledovat aktuální novinky a tweety. Průběžně nám také můžete napsat zpětnou vazbu.

WebExpo Shop

Na skladě už máme #webexpo ponožky a trička v několika variantách s motivy od ilustrátora Jakuba Bachoríka. Bude to dobrá příležitost vylepšit si šatník.

Dobře poslouchejte

Při registraci dostanete tištěný program přednášek. A na jeho zadní straně si zahrajeme konferenční buzzword bingo. Tiket sestává z pěti řad a pěti polí. Když na libovolné přednášce nebo diskusi či párty zaslechnete některé z uvedených slov a slovních spojení (česky nebo anglicky), můžete si jej škrtnout.

Není nutné vyškrtat celý tiket, tedy všech 25 políček! Stačí úhlopříčka, vodorovná nebo svislá přímka.

S vyškrtaným tiketem se zastavte na info pointu. Pokud vyškrtáte bingo během párty, pošlete DM přes @webexpo Twitter, ozveme se zpět.

Vyhrát můžete licence na software Sketch (10x) a Jetbrains (10x), knihy od našich řečníků nebo ceny, které věnovali naši partneři. Dostane se přibližně na prvních 50 výherců.

Ctíme fair play!

Ubytování

V rámci konference nezajišťujeme účastníkům žádné ubytování. V Praze ale není těžké najít vhodné místo pro každý rozpočet, zkuste hledat na Airbnb nebo Booking.com.

TIP: Na první bydlení přes Airbnb můžete získat slevu až 600 korun od stávajícího člena.

Svezte se levněji

Liftago poskytuje v době konání konference slevu 400 korun na první jízdu. Použijte kód WEBEXPO2016.

A nakonec hodnotíme

Všechno je super: fronty na pět vteřin, nejrychlejší wi-fi, spousta jídla, bezedná káva … Nebo taky ne. Snažíme se myslet opravdu na všechno a na vás všechny. Moc nám v tom pomůže zpětná vazba a podněty. Vaše maily, zmínky na twitteru i message board při vstupu do Velkého sálu průběžně sledujeme a pokud to jde, hned reagujeme. Po skončení akce posíláme feedback formulář.