Vzestupy a pády prediktivní analytiky

Jan Mayer Jan Mayer CZ Vedoucí vývoje v Dataweps.cz, CEO at TrendLucid.com

Video

V posledních letech se prediktivní analytika zdá být nejsilnější zbraní pro boj s konkurencí. Denně vychází zprávy o úspěších firem řízených daty a o síle odhadů budoucích jevů. Není ale realita odlišná? Honza se s velkým úsilím pustil do automatizované produktové prediktivní analytiky pro e-shopy. Postupně zjistil, že na ni většina českých e-shopů není připravena. Na využívání predikcí firmám často chybí data, lidé nebo vůle upravit procesy. Jaká část firem je v předprediktivním věku? Čím se liší neúspěšné aplikace od těch, které plní novinové titulky?
Počítejte s krátkým úvodem do predikcí a osobitým pohledem na současné trendy prošpikovaným reálnými příběhy nepredikovaných úspěchů i nezdarů.

Jan Mayer, Vedoucí vývoje v Dataweps.cz, CEO at TrendLucid.com

Jan MayerOd vývoje hardwaru a návrhů komponent do družic pro Czech Space Research Centre se Honza v posledních letech vrátil zase zpátky na zem, aby mohl žít pro data a datovou analytiku. Vede vývojáře Datawepsu, spoluorganizuje DataConf a učí na Masarykově univerzitě vývoj v Ruby a práci s daty. S prediktivní analýzou laškuje ve svém čerstvém startupu TrendLucid - nástroji pro e-shopy, které chtějí mít kontrolu nad trhem.