Zkracování feedback loop, aneb jak se vyhnout problémům při vývoji software

Ondřej Mirtes

Slevomat.cz

WebTwitterLinkedinGithub

Hodnocení

Vývoj software je náročná disciplína plná nástrah. Proto se řada (nejspíš většina) firem při něm potýká s problémy. Bugy, které nepříjemně ovlivní uživatele, technologický dluh, dlouhá doba od nápadu po uvedení na trh, vznik aplikací a featur, které nikdo nechce. Jak z tohoto kola ven? Představím sadu postupů, které vám umožní se rychle poučit z předchozích chyb a neopakovat je. Klíčem je tzv. feedback loop, tedy postavení celého businessu na co nejrychlejším získávání zpětné vazby, ať už od zákazníků a stakeholderů, ale i od zaměstnanců a technologie. Vydáte se na dlouhou a náročnou transformativní cestu, ale na jejím konci budete schopni vyvíjet a rychle dodávat kvalitní software, který netrpí zmíněnými problémy.

Ondřej působí jako CTO ve Slevomat.cz, pohybuje se na pomezí produktového a softwarového vývoje. Baví ho zajišťování kvality a co nejčastější nasazování inovací pro uživatele. Své zkušenosti předává na konferencích po celé Evropě, konzultuje a pořádá školení.