Designing the Pivot

Julia Khusainova

Airbnb

TwitterLinkedin

Hodnocení

 Mnoho firem se ocitá v kritickém bodu, když si uvědomí, že budoucnost jejich podnikání se neobejde bez vývoje nové produktové řady, zcela odlišné od jejich předchozích produktů. Vyvstává tu bezpočet otázek: jak se přidržet dosavadních designérských zásad a zároveň vytvořit nový produkt odpovídající novým požadavkům a nové uživatelské základně? Jak neodradit a nezmást stávající uživatele? Jak se vyhnout začátkům od nuly a vybudovat systém, který můžeme v budoucnu rozšiřovat?
 
Julia Khusainova nás ve své přednášce provede procesem vývoje nových produktů – od fáze ideace přes testování a ověřování, vývoj, spuštění a ještě dál – k dosažení obchodních cílů, aniž bychom slevili z uživatelského prožitku.
 
Julia má mnohaleté zkušenosti, které nasbírala v punkových startupech i v etablovaných firmách. Zažila víc nečekaných zvratů, než si kdy dokázala představit.

Julia Khusainova se specializuje na XD (experience design) ve společnosti Airbnb. Jejím úkolem je vytvářet vysoce kvalitní zážitky pro cestovatele i pro hostitele po celém světě. V minulosti navrhla novou produktovou řadu pro přepravní společnost Shyp, pracovala na rozvoji a systémech v Twitteru a vytvořila strategii pro design a značku několika nově vznikajících startupů.

Julia má zkušenosti na poli UX, interakcí, vizuálního designu, vývoje produktů, výtvarné supervize a fotografie. Její práce publikoval například blog Dribbble, Net Magazine, Saveur a další média, hovořilo se o nich v podcastu Design Details. V nedávné době začala Julia vydávat cestovatelský magazín Saison.